Wednesday, October 27, 2010

I don't know....

plz my pren jgn lah merokok lg... dan kepada sesiapa yg masih merokok... sy harap2 lah dapat diberhentikan tabiat merokok.... tips disini adalah 'jgn beli n jgn ambik rokok org'... my pren... klu dah pasang niat nak berhenti tu buat lah skrng, jgn pikir panjang untuk tangguh lg... klu tangguh... x kan dapat berhenti punye... semua tu adalah nafsu... jgn biarkan nafsu megawal kite... biar kite yg kawal nafsu... fikir2 kn...lah...

slmt mengawal....

8 comments:

  1. salam bro.aku dah lama nk berhenti ciga ni.Tapi nafsu tetap pada katu sebatang,takleh nk tinggal walau seminit.huhu.ape pendapat?

    ReplyDelete
  2. salam..sory ganggu but nak bgtau sy xbleh comment shoutbox awk..katenye ip add kene banned..ni add nye 211.25.212.126 hope dpt remove kn dr terus banned ye...sorry atas segala kesulitan.. hepy blogwalking.. =]

    ReplyDelete
  3. bagus btol amaran dari kerajaan m.hafnan ni...hehe

    ReplyDelete
  4. kat tempat kerja koi ni..rasenyer koi sorang jer yang tak merokok..tp sama macam merokok jugakk...dok sedut asap asap terpakai deme..

    ReplyDelete
  5. erm~~~nk wat cmna kan nk tinggal kan rokok nie~~

    perlukan kekuatan dalamam

    ROKOK MAUT

    ReplyDelete
  6. memang hangat hati bila jumpa orang merokok ,
    ++ yang dok bagi kita merokok sekali ,
    ++ yang dok merokok kat kedai makan ,
    ada org cakap , rokok ni depa salut arak . hmm , haram la jawabnya kann .
    hehe . terEMO plak kat sini ,
    ::nice post .

    ReplyDelete
  7. hurm...
    berhenti merokok..
    da bnyk kali ulang ayat tu, tp mcm curah air kt daun keladi je..

    ReplyDelete
  8. saya dukung kampanye si bro untuk berhenti merokok. merokok meracuni orang-orang yang anda cintai di sekitar anda.

    forex trading

    ReplyDelete